Sunday, April 15, 2012

The Three Consecutive "19th"

P.E.A.C.E..B.E..U.P.O.N..Y.O.U :)

this is the part of me that u never gonna ever take away from me - Katy Perry




Assalamualaikum.apa khabar semua.hope sihat.setelah sekian lame menyepi dari update blog, kini aku kembali.haha.ayat nak epik gitu :) btw aku mls nak update sbb takde bendee yg menarik pun dlm kehidupan seharian aku.ececehh


ok straight to the point, knpe dgn 19th??ade ape je kan..haa ni nak habak kat sume org kampung. act 19th itu merujuk kpd tarikh ye kawan2 :) begini ceritenye..aku terase sgt awesome bile terperasan tarikh ni..sebabnye time 19/3 aritu aku ade test JPJ weyh.gerun tau.and alhamdulillah i've passed the test wif flying colour.*over. dan beberapa hari kemudian, tarikh pengumumam keputusan SPM.not too late for me to wish all sharodzian batch seven-eleven mahu pun ten-eleven congrats! u're superb bebeh.


recently, ive got an email from Felda Global Scholarship to have an interview on 19/4.and i was like omg...betul ke ni?kat kl..aku teringin nak pegi.at least bole lah nk timba pengalaman ditemuduga.tp family mcm tak menggalakkan aku pegi je..hmm...tp aku teringin sgt kot sbb tak penah ade pengalaman mcm ni..btw, dieorg over betul sbb siap suruh bwk alat tulis n calculator lagi tu.haish..dan aku pun takde la mengharap sgt nak dpt sbb ramai lg kot yg layak.berbekalkan result aku yg tak seberape ni, sape je lah nak pandang kan ;) anyway, i hope that aku diberi peluang utk further study dlm course yg aku nak..amin :)


and lastly insyaallah 19/5 is my sister's engagement day:) ohh aku tumpang bahagie.haha.dulu2 aku berie nak akk aku kawen sbb nak mintak balik khas dekat ketua warden memandangkan aku pernah menggunakan balik khas tu hanya beberape kali je sepanjang 5tahun bermastautin kat bumi as-sharifah tu.hahaha.sape rajen datang le.bole tolong aku kemas umah skali nanti.dan td aku dgr mak aku nak buat skali kenduri utk aku.haha.first time kot.dulu time upsr n pmr takde pon nak kenduri bagai :D


so, tige bulan berturut-turut ade je event yg membahagiekan aku.alhamdulillah :) i'm looking forward to 19/8 plak.btw tarikh tu pun awesome jugak sbb 19/8 adelah hari raya aidilfitri.hehe.


W.A.S.S.A.L.A.M


# YA ALLAH, PERMUDAHKANLAH SEGALA URUSANKU.AMIN :D







No comments:

Post a Comment