Tuesday, April 17, 2012

Aassalamualaikum...ade org takk??"

P.E.A.C.E..B.E..U.P.O.N..Y.O.U :)

i was overwhelmed and frankly scared as hell bcos i really fell for u - Train :)


"tok tok tok.....assalamualaikum.ade sape2 tak kat dlm ni?" epic betul ayat ni.fuhh dah lame tak dgr ayt ni from prefect junior yg melakukan inspection setiap hari sblm solat maghrib kat surau yg besar lagi cantik plus sejuk tu :) tetibe je teringat time2 ddk melepak kat dorm sementara bdk2 lain ddk di kelas.prep..prep laa sgt~ btw post ni ditujukan khas buat kawan-kawan-teman-teman-rakan-rakan-sahabat-sahabat yg dikasihi sekalian yg pernah bersama-samaku kat dorm DULU. :)








'seorang pljr pintar sdg melepak di atas katil yg empoke'


Aij : weyy tgk le kaki aku..saket doh.
Nuriakh : asal weyy??
Aij : td aku jatuh kat toilet..
Nuriakh : ehh yeke??saket sgt ke??
Aij : takde le saket nau..tp terase laa kan..
Nuriakh : ohhh...tak payah le turun prep *mate bersinar-sinar
Aij : haah ek..ko teman aku eh..
Nuriakh : hhaha..okeh aje..eyy nak tido jap..nanti agak2 nak azan kejut aku.
Aij : eyy pegi le mandi dulu..
Nuriakh : alaa takpe..tak turun kan..haha
Aij : ah kau memang.pegi le kau tido..

seorang demi seorang pljr mula mengosongkan dorm.bgnn asrama mnjd semakin sunyi.tiba2 tok..tok..tok...kedengaran pintu dorm diketuk


Prefect : assalamualaikum..ade org tak...
Aij : waalaikumussalam. *sambil tersenyum simpul spt mahu dipinang
Prefect : akak tak turun eh?
Nuriakh : sorry dek.org tak turun.temankan kwn org.
Aij : haah die tmn org..td org jatuh kat toilet..
Prefect : ohh yeke??sakit tak??nak ubat?? *perihatin~~
Aij : ohhh takpe takpe...kwn org da bg minyak gamat..
Prefect : ohh ok ok..terime kasih *berlalu pergi~~


Nuriakh : Aij,aku nak mandi...
Aij : haa..yele *tgh buat omwork.rajin le tuu
Nuriakh : bermonolog "nak pegi dorm depan jap la"
             assalamualaikum...hoy Inan tak turun eh...
Inan : aku temankan si Sina laa...
Nuriakh : ko pesal Sina??
Sina : saket perut ahh....
Nuriakh : yele tu..sihat je aku tgk..haha
Sina : betul aw..td aku saket perut..then tibe2 da ok..
Nuriakh : yela kau..


tibe2 satu pintu alamri terbukak..


Ania : weyyh..perfect dah lalu blom??
Inan : baru je td...dah ok kot..eh Nuriakh, pegi bukak loker ujung tu..
Nuriakh : *dgn muke curious.bukak loker. hoyy Nam!ko buat ape ni?
Nam : tak nampk ke aku tgh bace novel ni...*sambil pegang phone utk dijdkan lampu la kononnye..
Nuriakh : pehh sggup..eh Nadays pon ade jugak?
Nadays : *tidak membalas.tekun bace kitab tebal di loker
Inan : ko pegi bukak loker Sina weyy..haha..mesti die tekejut
Nuriakh : *berlalu pergi ke target seterusnye* hoyyyy!!!!
Natni : weyy!tekejut aku syiak..pk prefect..
Nuriakh : tau takot..haaha...peh meriah bettul dorm ni..Adiys mane??
Sina : entah kat dorm die kot..temankan dak Araf...
Nuriakh : ohh yeke??dah la aku nak mandi..babai


tamat.act aku dah cut cite ni sbb mls nak tulis..haha..memori kot sume ni.aku rase minggu tu aku turun prep skali due je kot sbb mguu tu ade match pantun dan aku tmn dak jia yg baru balek kawad kadet polis die tu.kat kelas tinggal bape kerat je.kls kiteorg paling ramai insider dan paling siket ade kat kls time prep mlm..haha.then kalau abes prep tu, kelas kiteorg le yg paling awal gelap.tak macam calon spm langsung!haha.tp alhamdulillah dah lepas da sume tuh.kiteorg kental tau..even kene mara pon.bole cool lagi.haha.k tu je.babai ^^


W.A.S.S.A.L.A.M



No comments:

Post a Comment