Friday, February 3, 2012

Our Greatest Teacher :)

P.E.A.C.E..B.E..U.P.O.N..Y.O.U :)

and the tears stream down my face - One Direction :)


first of all just nak gebang blog aku kelihatan suci skrg nii.dan sile tenung header aku lame2, dan kau akan terase mcm kene cursed.hehe.hope enjoy lagu yg tgh berkumandang nii.oh ye.aku sentiase menghupdate lgu kat blog ni mengikut mood aku.dan kalau korang prasan laa kan.setiap kali aku updated mesti lgu blog aku lain2 kan..saje je taknak bg bosan :) oke.nak teruskan dgn agenda utama aku.bout our greatest teacher :D


# USTAZAH WAN NORHAYATI MANSOR - beliau ajar subjek Bahasa Arab Tinggi time kiteorg form 5.btw time form 4 ustazah irma yg ajar. aku dah biase ngan ustzh WanNor sbb die dah penah ajar aku BAK time form1&3.so, takde r kekok naw.ustzh sgt sempoi.aku suke die.yelah walaupon ustzh but dia still taw pasal gossip artis..haha..as eg time Faizal Tahir kene banned, Aizat mng AIM kot.tuu time aku form3 laa kan.die siap ckp kat kls pasal bende tu.


# TEACHER LILA - she taught us BI.yeah aku suke subjek tu.sgt santai time bljr.time form4 tchr selalu tak masuk kls sbb die ade saket.lupe laa ape name die.tp berkaitan dgn joint.and alhamdulillah dah sihat skrg :) die suke bercerita ttg anak die yg tak pernah lulus addmath dan bile kuar result dpt B ke C ntah..tak igt.tchr suke bg nasihat.bg semangat kat kiteorg.


# TEACHER HASLINA - we just call her tchr has.biology is her world.time mengajar mesti selitkan ilmu agama yg berkaitan dgn bio.selalu relate kan ape yg kite bljr time bio dgn dalil al-quran.dulu time awal2 form4 aku takut nak msuk kls die.sbb die sgt garang time jdk cg disiplin.bg aku laa kan.then bile dah masuk klas die.ternyata salah tanggapan aku.dia takkan campur aduk urusan luar kls time tgh bljr.tp kdg2 tuu ade laa jugak kan :) time ujian 1 markah bio aku teruk giler kot.time tchr bg kertas tu die tnye soal siasat aku.btw sume kot kene soal siasat.haha.klaka je bunyik.dan time tu aku nangis.pehh jatuh maruah i -.-'


# PN MARIAM ABDULLAH - dia ajar BM.dan BM aku tak pernah dpt A+.aku sgt jeles ngan syerazak.aku tak suke time wat presentation kat dpn sbb selalu nye kiteorg tak igt turn kiteor.dgn kertas mahjong yg suci lg.adoii.cg Yam ni mcm ibu.sgt penyayang :)


# EN FAZILAH SUHAIMI - subjek Fizik merupakan kepakarannya.sgt mystery orgnye.hehe. dan since form5 markah fzk aku semakin turun dan turun.mungkin kerana aku selalu mengumpat die kot..tp fara pon sekepala ngan aku.selalu main2 kat dlm lab physics.dan sejak dpt result trial, aku sgt malu nak berhadaan dgn cg.sbb markah aku suck!


# TEACHER ROSWATI - tchr ajar subject Chemistry.my fav subject after QS i think.hee:) kami selalu kene perli time kat lab chemistry disebabkan kepasifan kami.tak berniat nak buat sebegitu rupe.namun ape kan daya.ilmu kami sememangnya sgt cetek.sehingga tak mampu nak menzahirkannya.sorrry tchr.dan aku sgt terharu dgn pesanan die kpd aku personally time mintak maaf di hari terahir skula tuu.mungkin kah aku membuktikan kata2nya itu??


# PN IDA ROHAYU - cikgu yg baru melangsungkan perkahwinannya disaat kiteorg sdg berjuang nak menghadapi QS.selamat pengatin baru ye cikgu :) ckg ida ajar Maths.aku suke maths jugak but not addmath.antra subjek yg aku target.doakan taw!!ckg suke bg hw bnyk2.itu kelemahan aku.dan kadang aku skip je weyy buat soalan tuu.haha.kalau berasib baik ckg tak perasan pun :) dan aku rase majority bdk kls aku jeles nan tudung die..sbb statik je even ditiup angin kencang.haha


# EN IDHAM KHALIL - guru baru di sharodz yg sgt bertuah sbb dpt ajar pljr ibnu khaldun.yeah kami merupakan anak tunggalnya.haha.btw sblm ni pn.Norhayati yg ajar. ckg idham sgt sempoi semase mengajar.dan kdg2 kiteorg yg risau tgk die rilex tgk markah kiteorg yg mmg awesome kalau nak dibandingkan dgn budak AK.dan haritu aku tuntut magnum aku.dan die ckp suruh dtg skola.die ckp die nak tggu bdk2 IK kat dwn besor.tgk laa nanti result addmath aku.kalau cantik, aku jumpe laa die.


# USTAZAH AZIAN - merupakan bekas pljr sharodz dan guru di sharodz.sgt tabah utk kekal di sharodz.btw utzh ddk kat umah warden yg terletak kat blok 'Adnin tu. aku suke cara ustzh ajar.suke menyimpang membuatkan aku tak ngantuk.QS...aku meletakkan harapan yg tinggi padanya..dann aku rindu nak mkn aiskrim n the latest product, hotdog wafel..finger licking gooood :)


# USTAZAH KAMARIAH - telah mendapat gelaran Datin,namun sgt humble. aku selalu tido time syariah.ngantuk bukan setakat pejam2 mate je.tp tersengguk tawu..haha..aku malu.dan bdk blkg jadi tak ngantuk bile tgk aku berjihad habis2an kat dpn.korang perlu berterime kasih kat aku! 


# PN ROSILAWATI - ckg ni ajar subjek sejarah.ohh ye.aku pon slalu tido time sjrh tp tak seteruk syariah laa kan.selalu dpt markah atas pagar.geram betul! aku tak minat sgt sejarah sbb bnyk sgt fakta yg kite tak nampak dan sukar utk membayangkannya.yelaah kate sejarah an.bende yg dah berlaku.dann aku sgt tak berminat dgn tajuk berkaitan Eropah2 ni.aku suke jwb bab 4 n 5 form4 je.haha


** a teacher is a compass that activates the magnet of curiosity, knowledge & wisdom in the pupils.


nota kaki : dah habistgk merlin mlm td..hehe..heaven giler :)


W.A.S.S.A.L.A.M



No comments:

Post a Comment