Wednesday, January 4, 2012

Random Story :)

P.E.A.C.E..B.E..U.P.O.N..Y.O.U :)

you'll be alright. no one can hurt you now - taylor swift :)




currently listening to fly fm. lagu lego house. huh malam nih sgt bosan.act aku dah lupe nak tulis ape nii..nanti lah aku smbg~


woohooo..lagu what makes you beatiful laa skrg.ok aku semangat..haha..ok biar jelah idea yg hilang tu. 


ermm...siang td kan aku mimpi.ini bukan mimpi ngeri tapi seronok kot.haha :D aku mimpi aku dah nak kawen weyh! pergh giler kott. arituh aku baru mimpi akak aku kawen. huish. aku mimpi bakal berkahwin dgn lelaki pilihan family. cehh. kalau kot drama laa kan.sure aku giler tolak. but, in my dream aku happy sgt kot. siap bule pi dating lagi. tapi yg aku sedey. x nmpk pon muke bakal-suami-dlm-mimpi aku nii.xpelah.kalau tau awal2 nanti x surprise. kan?


ok.nak citer pasal keje r pulak. jeles weyh tgk budak2 ni keje! siap bule jumpe randi lagi tuu.tapi x pe. aku keje gak.haha.aku akan berbakti kat skula rendah aku weyh.hehe. bapak aku ckp "kau jual eskem laa.paling2 pon sehari dpt dlm 15.bukan susah pon.dok kat situ.tggu budak2 kuar skola.jual2 eskem.sejam lebey je kot.ok.redha jelah.


#yeay.esok x skula:)


dah lah.penad nak pk balik idea yg sudah hilang itu.nak tgk supernatural kat tb3 nih.
kbai :)




W.A.S.S.A.L.A.M

No comments:

Post a Comment