Monday, August 29, 2011

Speechless.



P.E.A.C.E..B.E..U.P.O.N..Y.O.U :)



Assalamualaikum semua....petang td bertungkus-lumus menolong ibu masak..act tade r masak naw.aku just buat kerje2 di sebalik tabir je...petang ngantok.then, tido ah...

AKU MIMPI WEYH! MIMPI NGERI

aku pon tataw intro mimpi aku uh,tp yg mmg aku ingat lah kan...tetibe je aku rase sesak nafas.dan aku dgr ade org ckp "dy dah nak mati"..okeyh..mmg giler terkejut plus takot!
lepas tu aku pon sampaikan amanat terakhir..lebih kurang camni ah aku cakap.

"wawa mintak maaf or maafkan dosa semua"

mak ai..takot sgt time uh..tp redha giler je time tuh...pastu mmg terus t'igt segale dose2..tp mmg dah taleh wat ape lg dah..dan yg aku sure giler...mase tu hari last ramadhan jugak..dan aku bersyukur sebab meninggal time bulan ramadhan..tetibe je rase saket..cam nak kene tarik nyawa..TAKUT! dan aku bersyukur sebab aku tersentak dan mendapati aku masih bernyawa...Alhamdulillah




*berharap agar ia adalah mimpi semata-mata.aku nak spm.tolong ~






1 comment: